26 Mart 2018 Pazartesi

ixora Cherry Blossom Kadın Parfüm 50 ml



Bulutlu bir gün, yağmursuz bir hava ve iç güveysinden hallice bir pazartesi sendromuyla selam ederim...

Değişken havaların ve bıraktığı atmosferinin  insan psikolojisi üzerindeki rolü elbette ki büyük.
Peki ruh halimizi sadece havalar mı etkiliyor ? Tabii ki hayır.
Kokuların da en az iklim koşulları kadar günlük tinsel serüvenimizde yeri var. Hoş, bunlar zincirleme olaylar, biri olmadan bir diğeri asla gerçekleşmez fakat ben bu konulara girmeyeyim.
Malum, bir mevzuyu anlatınca google'dan parfüm haricindeki her konudan seo alıyoruz :)

Bugün size ixora'nın en narin kokularından biri olan Cherry Blossom'dan bahsetmek istiyorum.

Daha önce Cherry Blossom'dan sıkça bahsetmiştim fakat son dönemlerde biraz ihmal ettiğimi fark ettim. Güzel şeyler ihmale gelmez; hadi yeniden bu narin kelebeğin kulaklarını çınlatalım :)

Cherry Blossom ; ixora'nın  Pastel Serisinde yer alan ve koku notaları Japon kiraz çiçeği, manolya, musk ve sandal ağacından oluşan; bahar kadar güzel, bahar gibi taptaze, bahar gibi cıvıl cıvıl, içi dışı yumuşacık, sıcacık, mutluluk kokan bir parfüm :)

Çok güzel hislerin bir-araya geldiği parfüm de diyebiliriz :) Hadi, lafı buraya kadar getirmişken diyelim gitsin:

Cherry Blossom çok güzel parfüm :) Bahar kadar güzel ve duru... Bu serinin nazlı çiçeği de diyebiliriz...Beğeneceğinizi umuyorum...

Sipariş vermek için Bu Linkten Faydalanabilirsiniz

0212 272 53 10
0549 450 60 52 'de alternatifleriniz arasında

Kampanyalı Fiyatını Kaçırmamanızı Tavsiye Ederim :)

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder